Gårdagens ridpass

Jag tänkte skriva lite om gårdagens ridpass! :)

Jag red med Emma och Blondy, vi värmde upp med en runda i skogen! Sedan blev det lite "halv jobb" i paddocken, krävde inte särskilt mycket. Mest övergångar, galoppfattning från skritt och lydnads grejor.
Inte särskilt mycket att berätta, ett helt vanligt pass!

Sedan satt jag upp på Blondy och hoppa henne lite, ska ju tävla CR på henne den 27:e. (Hon har ALDRIG varit på en tävlingsplats så jag förv'ntar mig inte mycket, men vi kör på nu!) Jag hoppade henne upp till 70 cm, gick jättebra! Blev också lite bockserier, haha! Haflinger och sto, samt brunstig. Jaja, jag fick mig ett gott skratt iallafall!

Nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska jag kolla på film med min family. Hare gött, hörs imorgon!
Längtar till mån-ons..... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0