Filmmaraton

Senare ikväll kommer Ida, vi ska ha filmmaraton, sen ska hon sova över :)
Vi ska kolla på en massa bra filmer, as gött. Känner verkligen för att kolla film! Så det blir bra.
Jag har bara städat rummet och fixat med mig själv idag, duschat, peeling, hårinpackning och sånt.
Man behöver dagar då man bara slappar och tar hand om sig själv ;)

Jag vet att jag inte skrivit ordentliga inlägg på ett par dagar, men nu när jag verkligen varit sjuk har jag inte ridit, och ingenting speciellt har hänt. Eller jo hovslagaren var här och satte på en tappsko på Blondy, men hur intressant är det att läsa om?

Ha en bra kväll, vi hörs väl när jag och Ida vaknar imorgon. När nu det blir..? Haha..
Imorgon ska vi iallafall in till Borås, jag ska köpa en smyckeshållare! Haha, behöver verkligen det!

yeye, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0