Feels like a good day

Nu ska jag bort till hagen och hämta hem Timja.
En tjej som heter Johanna rider ju henne, men hon är ju inte helt lätt. Hon tycker att Timja är svår att få upp i galopp, så mamma ville att jag skulle rida henne idag för att träna henne lite.

Så ska se, blir kul att rida B-ponny igen haha! Längesen man gjorde det nu x)
Visst har jag ridit henne i skogen men inte tränat i paddock, men nu så!

Får se om jag har någon fotograf? Tror inte det för Alma ska tömköra Sam.
När jag har ridit Timja så ska jag rida Dolittle tror jag, blir mycket fläng hit och dit idag.

Ha en bra Lördag, känner på mig att denna dagen kommer blir bra!
Förresten ni glömmer väl inte frågestunden? Förstår att inte många sitter vid datorn. Men med det höga antalet besökare borde vi fått fler frågor vid det här laget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0