Vad gör man inte en regnig dag haha..

Hallå hörni.

Idag har det regnat hela dagen, sov dåligt inatt också, vaknade av att regnet kastades mot mitt fönster..
Så idag har jag inte gjort mycket mer än städat mitt rum, ridit, fixat med bilder och album osv. :)
Rätt mys endå!

Dolittle red jag nyss, blev en galopp/trav runda i skogen för att få upp flåset. Han var ganska trött, jag också, pga att det är ganska kvavt.. Därför körde jag inte så hårt :)

Har fortfarande ingen större lust att uppdatera pga vissa saker, förlåt!
Vi tar upp det här på bloggen när vi är redo.


Min vackraste


Kommentarer
Postat av: Moa

Jätte fin bild :)

Längtar tills ni börjar blogga igen :D

2011-07-22 @ 19:37:02
URL: http://moaawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0