Typisk sommardag!

Började dagen med o käka och sen fotografera Alma, Pirat, Ebba och Sam i PD :)
När dom hade ridit klart så red dom bort hästarna till en hage längre bort från stallet. Jag väntade lite och red sedan bort Blondy, för det första skulle jag kolla på bilderna och för det andra så behöver Blondy tränas på att ridas ut själv. Hon har haft problem med det, och hon är väldigt flockkär som jag tidigare har skrivit. Men det funkade bra, hon var riktigt duktig. Lite tvemsam, men man behöver bara vara säker och beslutsam, är man det är hon det.

Kom i alla fall bort till hagen med henne.

Sedan hem och rida Dolittle! Började lite i PD, han var lätt och mjuk i munnen, och gjorde sitt bästa i värmen. Värmde endast upp honom där och tog en galoåå i varje varv. Sedan red jag även bort honom till hagen! :) Alma följde med en bit och fotograferade. (Bilderna jag la upp förut)

Sedan har jag varit ute och degat, haha ;)

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0