Tjenare!

Vaknade för typ en halvtimme sen, hyfsat utvilad...
Tro det eller ej så har jag lite ont i halsen, och om jag börjar bli sjuk IGEN så tar jag livet av mig!
Förstår inte hur jag lyckas bli förkyld på sommaren egentligen.

Jaja! Idag rider jag nog ut på en skogsrunda, får se om jag får sällskap eller om jag rider själv, för mig kvittar det. :)

Sen händer det inte så mycket mer idag, mamma och pappa jobbar så jag kommer ingenstans, och det är 6 km till stationen... Hatar det.

Det är inte lika fint väder idag som det har varit dom senaste dagarna, utan nu är det grått på himlen och ska regna i stort sett hela dagen.
Eftersom att jag inte har något att göra + att det ska regna så blir det nog att pilla med något i stallet, små städa och putsa Dolittles grejer + benskydd, borsta schabrak eller något..

Eller så drar jag hit Ida, haha ;)

Det står ganska still i huvudet på mig, med idéer till inlägg. Jag vill inte skriva såna här inlägg egentligen, där det står vad jag ska göra, när jag vaknat osv. Det blir inget rligt att läsa, jag vet det.
Men kom JÄTTEgärna med förslag på vad jag kan skriva om, vad för outfits jag skulle kunna göra eller så :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0