Tickande bomb eller en häst?

Ja hörni, just nu vet jag inte vad Dolittle är.. Han fick ju bara skrutta i hagen ett par dagar när han hade gått ojömnt (då vi inte kollade hur han gick) så han är överpigg..

Och så ska ju självklart en sko sitta löst som jag skrev tidigare, så han har stått inne hela dagen medans jag har grejat med honom (inget bra att gå med en lös sko i hagen..) så han har samlat på sig ännu mer energi!

Undrar hur det kommer se ut imorgon när han får komma ut i hagen efter att hovslagaren har varit här.. Han lär ju galoppera runt som en galning! Haha, stackars Dude!

Ska i alla fall rida honom imorgon när han har sprallat av sig.

LÄNGTAR!! Kändes så bra tt komma upp på hans rygg här om dagen efter så lång tid.. Jag känner mig verkligen hemma just där ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0