Svar på fråga


Hej igen!

Jag har Victoria som dressyrtränare. Jag skulle inte haft något emot en hopptränare också men just nu är det inte aktuellt och vi vet inte vilka vi ska vända oss till. Samtidigt har jag klarat mig bra i hoppningen utan tränare!

Innan, med Dolittle har jag tränat för en som heter Elisabeth, för ungefär 1 år sedan, men hon flyttade till Stockholm. Känner jag att jag vill ha en ordentlig hopplektion vänder jag mig till Victoria, även om hennes inriktning är dressyr, är hon duktig på hoppning också.

Sammanfattat: Ja, det skulle vara kul att ha en fast hopptränare som man kunde åka till 1 gång i veckan, eller om den kom hem till mig. Men det blir mer aktuellt i vinter att man åker och tränar i något ridhus eller så :)

Kul att du har fått en första häst, lycka till! :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: anna

Tycker ni e bra för ni svarar på alla frågor man har, det gör mig glad :D

2011-07-20 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0