Nattligt inlägg

Anledningen till att jag har varit nere och ledsen är för att när jag hade lektion för Victoria så märkte vi att Dolittle gick ojämnt i traven. Han är inte svullen eller varm, och han är inte om i ryggen. Vi vet inte vad det är men jag ska inte rida på ett par dagar utan bara vara ute och gå med honom så han inte blir stel.

När han hade stått inne ett tag i stallet i väntan på att Alma var klar med lekitonen, så skrittade vi bort hästarna barbacka. Då var han väldigt pigg och framåt och det är ett gott tecken! Victoria var och klämde lite på honom idag också, men han stog bara och käka gräs och ömmade inte.

Klart att jag blir orolig när vi inte vet vad det är. Det hände lite mycket grejer på samma gång och därför ville jag inte uppdatera eller sitta vid datorn.

Mår lite bättre nu i alla fall :)

Nu har jag lite mer tid att rida Blondy, så det ska jag göra + longera Sam.


Min finaste Dolittle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0