När en hopptjej inte får hoppa.....

Åh, vad jag saknar hoppningen!

Jag har inte hoppat på lääänge, inte sedan Dolittle gick orent, och innan dess hade vi chillat i skogen ett bra tag.. Så jag har inte hoppat på long long time :(

 Och Blondy har ju tappat en sko nu.. Tur att hovslagaren kommer imorgon! Då ska jag köra markarbete med henne, avstånd osv (om inte Emma ska rida) och Dolittle får en runda i skogen och en sväng i PD för att jag ska känna på honom där ;)

Jag har förresten film (som jag glömt att visa) på mig och Blondy när vi hoppade hemma för några veckor sedan.

Kommentera om ni vill se den! ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill se den :)

2011-07-17 @ 17:38:01
URL: http://moaawsome.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag vill se den!! :-)

2011-07-18 @ 13:29:32
Postat av: anna

Vem tränar du för i hoppningen.?

2011-07-18 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0