Nä nu jävlar!

Jag kör på bloggandet 1 vecka till. Känns det brao, då fortsätter jag! Men nu vill jag ha en MASSOR av idéer så jag orkar! Det tar trots allt otroligt många timmar framför datron med tanke på allt man skriver.

Så kom igen, ge mig idéer, snälla ni! Ni vill ju att vi stannar kvar. Och förlåt att "vi la över det" på er. Inte erat fel, ibland blir man bara så trött av bloggandet, att det känns som man sitter här i onödan och att ingen bryr dig. Det är otroligt svårt att blogga.

KOM IGEN NU, HJÄLP OSS!

En bild på mig i brist på idéer om bilder.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kanske skriva eran "packlista" inför träning och tävling

2011-07-13 @ 22:55:45
Postat av: Victoria

Ett tips från mig är att försöka släppa kraven!

Bara för att man har en blogg behöver man inte uppdatera den varje dag, varje timme. Som läsare tycker i alla fall jag att det är helt ok om det inte kommer in nåt nytt på nån eller till och med några dager, eller nån vecka eller så. Hellre att man lurar lite under tiden på vad man kan skriva om, än att känna sig stressad för att man måste uppdatera så ofta det bara går. Följer flera bloggar som uppdaterar sällan, men slutar inte läsa dem för det, det är snarare så att man får längta lite till nästa inlägg!

Gör så att ni istället för att lägger flera timmar på detta varje dag, samlar på er lite (kan vara saker ni gjort, träningar, bilder,och så vidare) och tar det vid färre tillfällen, jag lovar, bloggen blir inte tråkig för det!

Så ta och sänk kraven som jag skrev först, det tjänar ni på!!

2011-07-13 @ 23:12:04
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: megan fagan (@facebook)

tänk typ såhär..



vad gillar jag att läsa om?

hur blev dressyrmupparna/teamsl/nellieberntsson så stora? (deras bilder, texter osv..)



JAG gillar att se nya bilder(&FILM), välskrivna texter om ridpass hiss och diss, videobloggar..

2011-07-14 @ 02:07:07
Postat av: Moa

Tycker det är kul att läsa om hiss och diss, vad ni gör på era träningar, outfits och skulle gärna va kul om ni delade med er av era tips om olika saker :)

2011-07-14 @ 09:52:33
URL: http://moaawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0