Min utrustning - Hiss&Diss

Fick lite tips av Johanna, b.l.a skriva om min utrustning!

Jag gillar inte direkt min hjälm, den har blivit obekväm och jag har haft den länge! Den uppskattades mer när jag var yngre.

Däremot måste jag HISSA min väst! Jag har en Race-safe! Dom är verkligen SUPERsköna, smidiga, snygga och formar sig jätte bra! Ett plus är att dom finns i många olika färger, samt inte är ÖVERDRIVET dyra.


Jag har Horsehead läderstövlar, dom funkar bra. Dom kanske inte är världens snyggaste, men jag gillar dom för dom är neutrala, inte för flashiga osv ;)


Och sen vill jag passa på att hissa Mountain horse ridbyxor, dom är snygga och sköna! Jag har ett par lila ;)


Min lillasyster har även ett par blå, lite för stora för oss båda, men snygga och sköna! ;)


Skriver om Dolittles utrustning senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0