Kondis-pass

Idag ska jag och Alma ut på ett Konditionspass med Blondy och Pirat! MASSA övergångar, jobba i backar, trava långa sträckor osv. Haha, nej men kanske inte riktigt sååå hårt.. Får se hur dom känns helt enkelt! Men inget slöande blir det inte. Perfekt väder för det. Det är sol, men den lyser inte för starkt, och det blåser svala vindar :)

Får se om lillkameran hänger med! Dock är den trasig så bilderna blir brusiga. Men filma går fortfarande! Så om det blir bilder, förvänta er inte högsta kvalitét!

Dolittle ska jag rida blandat med hade jag tänkt, lite PD, lite skog! Blir bra för honom :) Sen så är jag sugen på att hoppträna någon dag snart också!


Min finaste prins, alltid nummer 1, never leave me ♥


Tanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0