Jag laddade in bilder på..

Vårat stall! (Som visserligen är lite rörigt nu när inte hästarna går inne + det pågår boxbygge till Sam)
Jag vet att några har frågat om jag kan göra det. Så jag tog helt enkelt med mig kameran och gick ut! ;)



Stallvaktare Svea ;)

Som sagt pågår boxbygge till lille Sam! Stallgången blir lite mindre, men den är fortfarande hyfsat stor! :)
Förresten, det är min mamma och morfar som har byggt om vårat garage till stall. Man märker inte ens att det har varit ett garage, det är jätte fint!


Dolittles box! Jag kanske borde torka av hans väggar lite, han är världens gris... Inte renlig på något sätt.

Pirats box! Han är också lite grisig, haha! Eller ah, lite och lite..


Blondys box, hon är förresten den renligaste av våra hästar, haha ;)


Kraftfoder osv

Här fyller vi på vatten, tvättar bett och tvättar händerna.

Sadelkammaren tänkte jag att jag kunde filma och visa grejerna istället, lite svårt med bilder!

Skulle det vara något?

Behöver lite respons om jag ska göra en film - Så kommentera om ni vill se!



Kommentarer
Postat av: Linn

Ja jag vill se film. =)

2011-07-07 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0