Jag är ingen utan dig

Vad vore jag utan dig?

Känslan när du kommer travandes mot mig, och lägger huvudet i min famn.. När jag rider dig känner jag mig fri. När vi rejsar i skogen som du älskar, är vi som lyckligast!

Du har tagit mig så långt, och lärt mig så mycket. Men vi är inte klara än, vi ska lära oss ännu mer av varandra.
Du har gjort så jag älskar mitt hjärta nu, för det är där jag finner dig.

Du har hjälpt mig upp flera gånger, även fast du inte förstår min ord, så räcker det med att jag tittar på dig så lägger du ditt huvud i min famn.

Min finaste prins och bästa vän Konvaljens Dolittle ♥












Kommentarer
Postat av: ebba

fint skrivet , hur gör du det med youtube saken asså förminskar :)?

2011-07-15 @ 16:47:03
URL: http://fantasypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0