I'm home!

Okej, jag har varit hemma länge. Men jag la mig i min säng och greja lite med min iPhone när jag kom hem, sen somnade jag, sov i 30 minuter, käkade sen och sedan red jag Dolittle barbacka med Alma och Pirat! Vi red dom bara bort till en större hage med en massa gräs. Dolittle var helt sjukt )!()&#()!/#)=! PIGG! Han var inget annat än fullblod idag. Nerverna satt på utisdan! Han hoppade för allt och hoppa på stället och tacktade! Han blir sån när han inte får röra på sig ordentligt. Jag har ju tagit det lugnt med honom ett tag pga hans ben! Sen var han lite galen för alla knott som följde oss varje rörelse vi gjorde...

I alla fall - jag har ju varit hemma hos Jennifer ett tag nu, sov över med Ida där. Var hur roligt som helst! Jag och Ida skrattade oss igenom natten och Jennifer sov som en stock. Sen vaknade jag på morgonen av att Ida tittade på mig, och när jag öppnade ögonen skrattade hon, snäll!

Sen drog vi ut och hoppade studsmatta i kläderna vi sovit i klockan 2 på dagen. Sen försökte vi steka pannkakor, vilket inte gick bra så vi försökte göra plättar, vilket inte HELLER gick bra!


Fina va?

Förresten! Vi videoblogga när vi red ut i skogen, U wanna see?


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vi vill se videoblogg!!!

2011-07-13 @ 07:57:56
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Linn

Ja det vill vi!! :-)

2011-07-15 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0