Idag blir en bra dag!

Tjena!

Idag kommer bli en sjukt bra dag! Ska vara med mina sötnosar Jennifer och Ida, vi ska rida tillsammans. Jennifer kommer hit med Ramadja idag, så ska hon gå här. Sen rider vi och möter Ida och Corinne! Jag tar Blondy, för Dolittle red jag i morse! Sen ska vi dra och bada på kvällen, och sen sover jag och Ida kanske hos Jennifer! Kommer bli skitroligt :D

Så dagen kommer vara perfekt, förutom att jag är sjukt trött.. Gick och la mig klockan 5 (på morgonen, ja..) och jag var tuvungen att gå upp klockan 10 för jag och alma skulle flytta hästarna till en annan hage. Det slutade med att Alma fick bokstavligt talat DRA mig upp ur sängen, haha. Är ingen morgon människa, är världens nattuggla! D:

Nu ska jag försöka komma på något hästrelaterat att skriva om, och ladda upp lite filmer.. haha :P

Har funderat på om jag och jennifer borde skaffa videofyme, det är så jobbigt att ladda upp på YT för det tar verkligen 100 år! Vi får suga mer på den karamellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0