God morron!

Tjena!

Idag så ska jag rida dressyr för Victoria, hon kommer vid kl 5 så kör vi nere i PD. Alma ska också vara med ;)
Ska bli skönt att rida i paddock igen, har bara ridit i skogen nu ett tag.

Igår red jag ut med Alma och Emma. En skogsrunda, Dolittle var väldigt försiktigt och ganska tittig igår, han funderade väldigt mycket, det märkte jag på honom. Men jag jobbade honom lite så han kom på andra tankar. Han har sådana dagar ibland, där han helt enkelt är tittig. När vi skulle trava en gång så trava han några steg och sen bara han stirrade rätt in i skogen - BARA han. Inte någon av dom andra hästarna. Han backade och höll på att konstra sig och hoppade lite smått på stället, toker. Blondy fick gå före en liten bit, sen kunde han gå först igen. Men som sagt, han har sådana dagar..

Han slappnade av mer mot slutet i alla fall! :)

Förlåt att det har blivit lite glest med bilder, men blogg.se krånglar som sagt, så jag kan inte ladda upp bilder + det är inlägg som försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0