<3

Red Dolittle nyss, skrittade först länge i skogen och travade sedan lite i padocken. Mamma skulle se om han gick ojämnt med det gjorde han inte! :') Ska bara fortsätta med trav & skritt nu några dagar, kom jag och mamma fram till. Jag vill absolut inte reta fram något! Kalla mig onödigt försiktig men jag kommer ta det sjukt lugnt.

Förresten, jag har lite roliga filmer från dessa dagar ida vart här, det brukar bli så.. Från när vi bada och när vi skulle sätta upp tältet ;)

Vill ni se dom?

Har även film på när jag har konsert i stallet för Alma, hehehe.. Och film på när jag hoppade Blondy härom dagen!




Kommentarer
Postat av: Alma

Du mst visa!

2011-07-10 @ 20:47:42
URL: http://photoandhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0