10 saker ni inte visste om mig

1. Jag älskar musik. Jag älskar att sjunga och spelar lite piano!

2. Jag har haft djur i hela mitt liv.

3. Jag gråter sällan till filmer.

4. Jag gillar rock av olika slag, samtidit kan jag lyssna på Veronica Maggio, Eminem osv. Alltså har jag en väldigt blandad musiksmak.

5. Jag opererade bort min blindtarm när jag var 2-3 år, då vi var på semester i Spanien.

6. Jag kommer från Göteborg, men flyttade ut till Bollebygd när jag var 7.

7. Jag älskar att springa, och har varit med i lilla Göteborgsvarvet 2 gånger när jag var liten, haha. Har även lite springmedaljer.

8. Jag lyssnar på musik vad jag än gör typ. Förutom när jag är i skolan eller rider. :P

9. Jag gillar att skriva texter och uttrycka mig genom dom. Jag har alltid haft bra omdömen i engelska och svenska.

10. Jag läser inte Dressyrmupparna.se då jag tycker den är lite stel, tråkig och enfalldig för att den ska falla mig i smaken. Men något positivt med den är att dom lägger upp mycket filmer och bilder!


Imorgon kommer lite fler sanningar om mig i brist på andra idéer. :) Kan ju inte fotografera när det ska regna hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0