Uppdateringen..

.. Har ju avrit sådär dessa 2 dagarna. Men såfort helgen är slut får man så sjukt mycket att göra. Bloggen är inte prio 1. Och eftersom som Jennifer är jätte sjuk så.. !

Dag 3 ( sen.. ) - Hur mitt hästintresse började.

Ja, det började när jag flyttade från Göteborg, jag red först på ridskolan och sen hade vi en foderhäst vid namn Lord. Han var en haflinger valack, kommer inte ihåg åldern. Sen hade vi nog hand om ett par hästar och sen köpte vi Blondy, min första häst. Glad att vi fortfarande har kvar henne, hon är fantastisk och verkligen egen! :)

Det var väl egentligen så det började, är trött så orkar inte skriva mer just nu.
Ska laga mat (HAHAHAH)

skriver mer om det en annan gång om det önskas, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0