Nu ska jag förklara..

.. för er vem Sam är.

Sam är en shettis som jag hade på foder för snart 2 år sedan. Jag lärde honom väldigt mycket, han hade nästan bara ställts ut innan jag fick honom. Jag vill helst inte gå in på detalj här på bloggen. Så om ni vill läsa allt så får ni lägga till mig och jennifer på bilddagboken: teamjk.

Men han betyder i alla fall väldigt mycket för mig. Jag har varit olycklig och mått väldigt dåligt av att inte veta var han är och hur han har det. Jag har letat efter honom enda sedan han åkte. Men jag hittade hans ägare på Facebook och skrev ett meddelande till henne. Jag frågade var han var och hur han hade det. Hon svarade att han står på foder i Varberg, och sedan sa hon att han var till salu. Så jag sprang och hämtade mamma och berättade att han är till salu, så självklart ville vi köpa honom! Men hon hade frågat fodervärdarna om dom ville köpa honom innan.. Så vi fick helt enkelt vänta på svar.

Äsch, nu kan jag inte hålla mig längre, jag håller på att spricka av glädje! Mamma ringde mig och berättade att VI SKA KÖPA HONOM! Jag blev så chockad att jag inte fick fram ett ord!



Kommentarer
Postat av: Lova Solberg

Grattis, vad kul! =) Fin blogg förresten.

2011-01-17 @ 19:29:49
URL: http://tattifnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0