Det första jag gör..

.. När jag kommer in i stallet beror faktiskt på, men oftast är det mocka och fixa iordning, sen ta in lillepojken och rykta honom. Sedan rider jag, antingen på ängen, i skogen, paddocken eller på ridklubben :) eller badar (på sommaren)

Är alltid noga med att rykta av hästarna efter ridning, ytterst viktigt!
Sen blire ut i hagen med dom igen! Och brukar nästan alltid ha kameran laddad och klar, det finns alltid något roligt att fotografera! Man måste bara ha ett öga för bilder.

Min kattunge Ofelia, så söt!


Kommentarer
Postat av: Alma

Världens sötaste Ofelia! <33 :DD

2011-01-21 @ 21:37:44
URL: http://mylifeasarider.blogg.se/
Postat av: malin

sööt bild :)

2011-01-23 @ 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0