Dag 1. Presentation av dig och din häst

Ja, vad har jag inte sagt om Dolittle?
Han är en maxad D-ponny valack på 20 år som älskar att hoppa. Har gått upp till MSVB.
Han är dock ganska outbildad i dressyr, men vi kämpar på!
Vi har gjort väldiga framsteg sedan jag fick honom, då han bara sprang på. Jag kommer ihåg första CR:en när han drog iväg, haha! Men vi gav inte upp utan var med i nästa klass också, och gick felfritt. Han springer ju för att han verkligen älskar det! Vi tog hoppträningar och fortsatte att jobba (Det var så vi träffade världens bästa Jennifer)

Han är väldigt svårformad (pga outbildad i dressyren som jag nämnde) men vi har ändå gjort enorma framsteg! I år satsar vi på fler tävlingar och vem vet, kanske någon placering?

Jag älskar honom i alla fall mest i världen, han är ju trots allt min lilla göbbe 



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0