Vårkänslan..

Ni vet när man får den där vårkänslan, att all snö börjar försvinna, det är ljusare på kvällarna, fåglarna kvittrar, små små små stjälkar börjar titta upp ifrån jorden.. Vårkänslan

Jag vill uppleva den känslan snart igen, jag tycker att vintern har pågått för länge. Den har ju varit ovanligt ihärdig de senaste två åren. Det har rent ut sagt varit piss två år i rad. För inte så länge sedan så började ju snön att smälta bort, det var ingenting kvar nästan! När jag och Jennifer gick till bussen så smekte solen en i ansiktetet! Men allra mest längtar jag till våren - för de där första barbackaturerna i skogen, de pigga och glada hästarna, de gröna bladen överallt, det är det bästa med våren <3

Lite bilder jag tog i våras




min älskade svea

En lycklig Dolittle tittar ut i det fina vårvädret. (han hade fått skav av
en annan grimma, så han fick ha ett skydd, skavet var borta efter 3
dagar)


Åh. denna bilden tog jag genom att lägga mig ner på marken för att få
en bättre effekt. Tänk när man kunde springa ut på en äng och bara
slänga sig i gräset. Busa med hästarna...


Jag älskar att fotografera, jag har gjort det regelbundet i 4 år.
Jag älskar att uttrycka mig genom bilder, och jag gillar också
fotografering för det fångar minnerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0