Uppe tidigt ;)

God morgon, Dålig morgon*

Jag har blivit waaay much sämre! Jag kände av igårkväll när jag gick och la mig att det var tjockt i halsen, sen har jag vaknat hela natten och allting. Mår helt seriöst PISS. har lock för öronen också :(

Så jag kunde inte somna om.. Jag har varit igång för mycket när jag vart förkyld och det här är väl mitt straff - förkyld på nytt. INTE OK!

men ska nog ändå skritta ut en sväng med Dolittle idag för att han inte ska bli stel. Får se om jag ens åker och kollar i Allingsås.. GOSH I HATE THIS!

Blir antagligen ganska många inlägg idag då ;D Får se vad jag kan blogga om bara när jag kanske inte kommer ut i stallet.

Nu ska jag inte klaga mera,
BTW så berättade Jennifer att vi var länkade som dagens bloggtips på en av sveriges största skvallerhästbloggar! Åh vad glad jag blev, jätte roligt verkligen! Det lönar sig att kämpa och jobba hårt! :D

http://ponnysanning.blogspot.com/2011/02/dagens-bloggtips_15.html#links


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0