Tomorrow

Imorgon ska jag in till Göteborg för att fira min farmor som fyller 80 år.
Ska först till Universeum och sedan äta på en restaurang.
Det blir väl kul.. Känner inte riktigt för det bara.

Kommer hem rätt sent, så det blir sämre uppdatering från min sida
men ska se till att fixa tidsinställda inlägg, jag sviker inte er!
Jag tycker att bra uppdatering är viktigt, inte bara typ 2-3 om dagen.
Vi brukar publicera runt 8-14 om dagen, annars tröttnar ju folk och tänker
"men det är ju aldrig uppdatering, varför gå in och ens kolla då?"
Sådan är jag i alla fall, tröttnar då! :p

Som sagt, nu äre filmtajm!

haha, tönt bild!


och min humor är grym, i denna filmen spelar leonardo dicaprio utvecklingsstörd..
och hans roll heter Arnie! HAHA x)

Rekomenderar The cider house rules, av samma regissör som denna. Grymt bra!
Gillar alla filmer denna regissören gör - Lasse Hallström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0