Svar på tal!

 (gillar er blogg! :) fast headern dampar (iaf på min dator) så ären fin o läsvärd tkr jag.... söt ponny<3)

Åh tack så hemskt mycket, vi blir jätte glada över kommentarer och statistiken är super! Det krånglar på min dator också, men snart kommer ny header och kodning! Jag har Windows vista, jag tycker det är krångligt  helt allmänt! Jennifer har Windows 7 och där krånglar det inte. Dock har min lillasyster Windows xp och där krånglar det också ibland.. Jag kan print screena en bild och lägga upp och visa hur det ser ut för mig så kan vi jämföra.

Hur ser det ut med headern ifrån era datorer?
Tacksamma för svar så vi kan försöka lösa det! :)

Kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0