Sista inlägget för idag?

"Sekunder blir till minuter, minuter blir till timmar, timmar blir till dagar, dagar blir till veckor och veckor blir till år"

Jag tycker denna veckan har gått så sjukt fort, iofs, nu för tiden går allt så snabbt. Känns inte riktigt som om man hänger med ibland. Minns vissa dagar så exakt såsom när vi fick avliva Nettan, när vi var och provred/köpte Ramadja, när Ramadja kastade sin fölungen m.m. Ibland känns det som om det vore igår.

Jag vet inte hur jag kommer att göra med Ramadja i framtiden, vi har haft henne ute på annons tre gånger och ångrat oss dom tre gångerna?! Men jag hoppas på ett litet mirakel om att vi alltid kommer behålla henne. För hon hör lixom ihop med vår familj. Hon är så speciell, jag skulle inte äns kunna tänka tanken att se Ramadja hos någon annan. Jag som tillochmed har svårt se någon annan rida henne, kan inte hjälpa det för det gör verkligen ont i hjärtat. Och ush, nu fick jag när jag skriver den här texten.

"Kunde man inte ibland få stanna tiden och gå tillbaka och bara få uppleva saker man vill uppleva igen?"

Jag önska jag kunde göra det, det finns så mycket jag skulle vilja ändra på, saker som jag skulle velat uppleva igen och saker jag helt enkelt skulle vilja blunda för. Men det är någon mening med det man gör. Så egentligen skall man nog inte ändra så mycket, även fast man vill .


2007


2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0