Oh no

Helvete, jag brukar jämt ha en sådan otur! :( Red ändå idag istället för mamma, red en barbacka sväng i padocken och känner hur brunstseg hon är, vill knappt gå fram och så .. Som hon alltid gör när hon börjar brunsta, allmänt seg och så. Åker till festen och träffar mina underbara tjejor och när jag kommer hem så sa mamma och pappa att hon verkade brunstig! Åh, jag blir så trött -.- Och Ramadja är så speciell när hon brunstar, hon är inte som andra ston som blir tjuriga och så utan här är det tvärtom, en sjukt seeeg ponny (överdriver INTE, hon kissar hela tiden och går knappt fram) som kelar (hahhaah) med alla! Så jag får ändå gå upp tidigt och så hur läget är och hur brunstig hon är och avgöra därefter om det blir någon CR elr inte - men jag hoppas att det blir det!

Haha, sorry för att det inte kom någon bildbom heller, får antagligen fixa det senare!

fd
Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0