Min ridutrustning del 2


1. John Whitaker Charles Owen - Älskar den sjukt mycket, så otroligt skön att ha på huvudet och den skyddar bra. Jag skiter fullstädnigt i om det blir varm på sommaren med den för det blev det med min andra hjälm också så jag är ganska van (haha) Den är super snygg och jag älskar den!
2. Carat ridhjälm - Min första "riktiga" ridhjälm, har hängt med mig i 4 år och vi har en hel del avramlingar bakom oss. Den har skyddat så grymt bra dock kanske den inte göra det längre. Men jag använder den endast när jag rider hemma och när jag rider ut. Minns när jag fick den, var överlycklig för att det var med stenar på. Än idag kan jag tycka att den är lite små charmig och varm på sommaren - ja, det blev man i den också.

Sedan har jag haft en jofahjälm som precis alla andra men den ligger någonstans i sadelkammaren, bortglömd och nej, jag använder den absolut inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0