Min ridutrustning del 1


1. Tretorn Advance - Mina älskade tretorn som helt klart får en stor hiss. Har dock bara ridit i dom två gånger då jag är ganska rädd om mina saker och snålar gärna på hur mycket man avänder dom (: Men det lilla som jag ridit i dom har dom vart super sköna och kännts som om man rider i ett par gympadojjor med chaps över!
2. Börjes ridsko med snörning - Dom här har jag haft sen 2009 och vart med mig i vårt och tort. Älskar dom och dom är otroligt sköna att rida i. Dessutom är dom ganska så snygga! Det ända negativa är att snörningen ibland går upp men aja, bara att knyta om snörerna igen.
3. Läderstövlar Junior med snörning Horsehead - Är ganska så förtjusta i dom och dom kan vara ganska sköna att rida i. Men ibland är det sjukt obekväma och har fått en del sår på fötterna efter dom. Skall ha dom mest som dressyrstövlar vilket jag tror dom kommer funka utmärkt till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0