Min nya skrivbordsbild på datorn!

Ni kan nog gissa vilken bild som är min nya skrivbordsbild på datorn ;) haha!



Och jag hissar Windows 7! Förut hade jag Windows Vista och det gjorde verkligen datorn helt knäpp. Så tillslut när den kraschade bad pappa dom som fixade datorn att installera Windows 7 och det gjorde dom, så när jag fick hem datorn var den som helt ny + mycket bättre (och självklart fanns alla mina bilder kvar, annars hade jag dött)! Jag som jobbar ganska mycket med mina bilder i mina olika photoshop så var detta jätte bra för när jag hade Vista hände det ganska ofta att programen stängdes ner och hade allmänt damp. Och som ni ser är jag ett stort sims freak, dom på skrivbordet är bara ett fåtal utav dom jag annars har! HAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0