Kärlek till djur

Jag har alltid haft djur omkring mig, och skulle verkligen inte kunna föreställa mig ett liv utan dom.
Jag har haft Svea sedan jag var 3 år, familjens fina labrador tik på 10 år!
Hon är så speciell, så klok. Och hennes ögon är underbara ♥ Hon är världens snällaste också,
när vi fick Ester (våran andra labrador tik) för 3 år sen så blev Svea ganska chockad och förvånad
och höll sig undan, alltid lite längre bort från alla andra, för Ester var överallt på samma gång, haha!
Men sen accepterade Svea Ester, nu är dom som systrar, ligger alltid i en hög, haha!
Ett litet drama ;)

Men jag älskar alla mina djur, dom är famlijemedlemmar!
Ska skriva om alla var för sig senare idag tänkte jag.
Just nu använder jag min lillasysters dator, så när jag orkar senare
ska jag försöka få igång min (den krånglar..)

Ville bara skriva detta så ni kan hålla utkik efter det senare!
Och förresten, är det något speciellt ni undrar över eller vill läsa om är det bara
att säga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0