I'm sorry

Sorry för mitt vredes utbrott förut men jag blir bara så trött ibland - istället för att man kan se det postivia väljer folk att se det negatvia

Red Ramadja i cirka 45 min. och red då alla gångarter. Inget så krävande pass utan gjorde som dagen innan alla andra tävlingar jag vart på. Bättre att hon har sin krafter till imorgon istället. Skall bli spännande imorgon! Jag hoppas verkligen hon är på gott och piggt humör.

Headern som jag på börjat med är jag jätte nöjd över :) Det enda som fattas är några bilder! Så om allt går som planerat så förhoppningsvis är den uppe på lördag :)


Gammal bild


Kommentarer
Postat av: ylva

gillar er blogg! :)

fast headern dampar (iaf på min dator) så ären fin o läsvärd tkr jag... söt ponny <3

2011-02-16 @ 18:49:37
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0