I'm home!

Nu är jag hemma med lite blandade reslutat.

Framridingen: Gick helt okej, hon var jätte pigg och sjukt stark. Men hon gick fint och så.  Framhoppningen gick väll också bra, hon rusade till efter hindret och jag fick inte riktigt stopp på henne.

60 cm: Oh gosh, en sjukt tittig ponnyn kommer in och lixom rusar. Hoppar hindrer nummer 1 och så kommer vi till hinder nummer 2 och jag trodde hon skulle hoppa men då springer hon förbi och jag som absolut inte  var beredd på det flög som en vante och landade på mitt bakhuvud först. Dock så skyddade hjälmen riktigt bra!
Fick lov att starta igen och då springer hon förbi igen? När jag ändå använde mycket skäkel men aja. Resten utav banan gick bra men jag var verkligen på henne nu för runt det skulle hon!

70 cm: Går fint fram till hindrer nummer två, använder spöt och hon hoppar och resten utav banan och jätte fint. Så en CR på 70 cm. Mycket bättre denna rundan, så jag var nöjd (y)

Film kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0