Idag

Grönt kort-kursen avklarad! Nu är det nara slutprovet kvar på söndag, :) Tycker det ska bli spännande faktiskt. Det var roligare idag än igår då vi bara satt ner i 4 timmar, mina ben domnade haha!

Jag har en supersnäll lillasyster (ibland haha..) så jag fick låna hennes tangentbord en stund då mitt verkligen är PAJ :(

Jag ska kolla på film nu, Nyckeln till frihet. Den ska tydligen vara jätte bra. Kollade på "Cider house rules" häromdan och den rekomenderar jag verkligen! Jätte mysig och bra film, vacker historia.

Ska skritta ut i skogen med Dolittle imorgon, mys! Sen åker jag och kollar på CR:en i Allingsås så åker jag förhoppningsvis dit nästa vecka istället!

Ni får ha en fortsatt bra kväll, vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon!

Ni är bäst

Charmtroll, världens bästa häst ♥

Fotograf: Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0