hehe

Sorry för min dåliga upptadering men har haft lite fullt upp ;) Har bland annat packat grejjerna och så.
Möttes av en mcyket brunstig Ramadja när jag kom till stallet idag. Men jagfår helt enkel skita i det för till Alingsås det skall jag!

Målet för dagens CR är att vi åtminstonde går runt banan i både 60&70cm, spelar ingen roll hur många fel vi har, bara vi går runt! Sedan att jag får en bra grund galopp på henne samt att hon verkligen går fram - det är väll det som kommer vara den största utamningen idag, att få Ramadja att gå framåt (haha)

Och jag är så sjukt nöjd med headern! Som sakt, det ända som saknas nu är bilder! Men det är ganska enkelt fatt fixa fram och hoppas nu att den blir lika fin som den är i mitt photoshop som när den sitter uppe sen. Den som vi har ny tycker jag börjar bli alledes för julig ..

Så nu sitter jag här och har tråkigt. Är inte ett dugg nervös utan det blir jag alltid när jag kommer fram och precis innan man skall rida in på banan är det som värst men som min pappa säger "vad finns det för något av vara nervös över?" När han sa det fick jag fundera lite, inget kom jag fram till. Det går som det går och man får försöka se det postivia om det går dåligt. Kanske inte alltid är så lätt när det gått dåligt. Det vet jag ju själv. Men man kan alltid försöka!







Kommentarer
Postat av: julia

så fin :D

2011-02-17 @ 15:56:13
URL: http://julialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0