heeejj

Vad ska jag skriva? Ska kanske ner och fotografera hästarna + lite natur och så. Kanske ;)
Mår inte särskilt bra, det var inte så smart att vara ute och fotografera Alma, min hals känns jättekall och sticks, inte gilla!

Ska göra en ordentlig ryktning på Dolittle antingen idag eller imorgon och klippa hans man, lät den vexa ut under vintern. Men nu när Gotacupen är i Maj så får vi ju vara lite fina tihi :)

BTW, min andra dator (med alla bilder) är antagligen påväg att krascha, musen har hackat upp sig, tangentbordet pajade ju och då fick jag ett nytt, men nu funkar inte det heller fast jag inte har använt det mer än en gång.
Blir galen! Tur att jag hann lägga över de flesta bilderna och musiken på min bärbara hårddisk.
*suck*

min fina älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0