Halsinfektion!

Hej, jag är bara så lyckad alltså. Igår mådde jag inte särskilt bra, men jag red ändå för han måste ut och röra på sig! Jag ångrar verkligen inte att jag red, men.. herregud vad det smärtar i höger sida av halsen och upp mot käken. USCH! oavsett, så tänker jag åka till KBA på söndag, är ju supertaggad!

Som sagt så sa mamma att jag och Jennifer vill vara med i laget, så hoppas det blir så! :D Skulle ju varit med i DIV ll i höstas med Dolittle fick hosta, men nu är han helt frisk! Ska verkligen träna honom så mycket det går nu!

FAST, nu snöar det ju, och har gjort hela dagen.. Äntligen när man trodde att våren var på ingång så visar det säg att vintern ändå är kvar. Envist! Men det är iof bra för nu är det såpass mycket snö att det inte är halt längre, så då kan jag nog rida i paddocken i alla fall!

Har pluggat hela dagen, så är jätte trött.. Ska sova lite och sedan blir det ännu mer plugg. *SUCK*

kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0