Gud så glad jag är!

Läste precis vad Klara skrivit i bloggen att vi skall vara med i Gotacupen! :D
I'm really happy! Så nu är det bara att verkligen få Ramadja i fin form. Skall rida ett ordentligt dressyrpass idag och verkligen få igenom henne i dom olika gångarterna, vilket jag tror gör henne gott :)
Japp, då taggar man nu till Gotacupen! Yeyey, skulle vart med förra året för Stålebo RK med Dusty men hon fick förkylningsvirus och lite annat som jag inte orkar ta upp här. Men nu är hon frisk som en nötkärna! Förövrigt hann jag hoppa den sista omgången som gick i Nygård med Ramadja men då var jag ej med i laget.

g
Jag och Ramadja på Nygård RS - IGGA min hemska sits över hindret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0