Go'morron

Godmorgon världen! Idag är man ju alltså en fjortis :) Fick lite småsaker och pengar - så nu är jag rik igen och kan köpa en massa på GBG horse show! Tittade på en utav våra andra datorer (standarddatorn) och hittade denna bilden:

Jag och Ramadja på Alingsås RS efter 50cm rundan :D Ni ser ju själva hur det gick ;) Dessutom var hon brunstig! Men det resluterades sedan i 60cm klassen där hon stannade på sista hindret och brunsta/kissa men jag var ändå glad för jag trodde vi skulle stanna ut oss i båda klasserna! Detta var år 2009 och som ni ser på bilden spöregnade det verkligen, ush

Nu är det bara att tagga till på torsdag - för jag skall dit! 60&70cm, jag vill inte skynda på henne och jag tycker det är lagom att komma igång med dom hjöderna (: Har ju bara hoppat 1 gång ordentligt tidigare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0