God morning

Fick ett litet ryck och vaknade precis. Som tur är har jag inte ont någonstans vilket bevisade att både min ridväst och min ridhjälm funkade utmärkt! Jag hoppas Ramadja slutar brunsta för så som det ser ut skall vi till Alingsås nästa vecka också. Då blir det att hoppa 70&70cm. Lite lagom tycker jag. Men om jag ser tillbaks igår är jag vädligt nöjd med 70cm's rundan. Hade jag fått bestäma hade jag velat radera 60cm's rundan ..
Men så är det ibland och det var ju första tävlingen för året och hon var brunstig!

Och jag måste hissa Alingsås RS - dom är så sjukt snälla och trevliga där och ridanläggningen är verkligen super!

Blir att jag skall ut och gå med Ramadja idag. Vilket jag tror hon kommer tycka är skönt.


Ramadja goes arabiskt fullblod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0