GOD MORGON!

Hejsan! Som sagt blir det ingen clear round för någon av oss, men jag kollade lite och så efter andra clear rounder, och på Torsdag ser det ut som det är en i Allingsås, så nu hoppas jag att det blir av!

Jag är fortfarande inte helt frisk, så får inte rida för mamma, men ska nog gå ut och pyssla om honom lite ändå.
Är det något speciellt ni undrar eller skulle vilja läsa om? Jag vet att jag inte lagt upp så mycket avancerat och redigerat, men mitt Photoshop och krånglat jätte länge (-.-') Så kan inte göra något sådant.. Kan inte sätta några texter där eller något... Jätte segt! Men ska se vad jag kan göra ändå, kan nog använda mig av lite olika hemsidor eller så. Det blir ju förståss inte lika bra men något i alla fall.

Har världens huvudvärk från igår, somnade jätte sent.. Men vi hade jätte kul i alla fall!
Och Jennifer blev jätte överraskad, för vi hade överasskningsfest hahaha! :D
Hon fick en Kingsland tröja, ni skulle sett hennes min asså, överlycklig!
Och sen hade vi bakat en tårta också (tro det eller ej) men vi lyckades, hihi :)

Sitter med Almas dator nu (lillasyster) så har tyvärr inga bra bilder!
Jag och Dolittle från en träning för Viktoria i somras.



Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte fin blogg :D

2011-02-13 @ 11:41:28
URL: http://ponnybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0