GBG horse show!

Kom hem för en liten stund sen, var på GBG horse show ungefär från klockan 09:00 till klockan 21:00. Jag, min lillasyster och kusin har verkligen haft det super kul! Vi träffade en massa folk som man kände - supertrevligt!
Och förutom att se på showerna så var ju också shoppningens dagens höjdpunkt! Och det som blev köpt av mig var:

* Ett swarovski pannband
* KL strumpor
* Rosa luddgrimma (det skrek Ramadja över den, haah!)
* JW schabrak
* JW grimma
* Schokemöle schabrak

Kan säga att redan nu var det ganska så utplockat, och så blev jag pank och visste inte sedan vad jag skulle köpa mer, har dock 280kr kvar, nu är det bara att spara till Falsterbo horse show!


Här får ni en bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0