Gårdagen

Höll på att sluta i katastrof på morgonen. Satt vid datorn och tänkte skriva ett inlägg till er och då säger det bara poff, hela dataskärmen blir blå med en massa konstig text. Jag skrek "PAAAAAPPA - MIIIN DAAATOR" och fick världens panik, ni borde förstå mig när man har över 32 000 bilder på den .. Pappa kommer, stänger av den och så funkade den igen. Dock så var dataskärmen svart ett långt tag innan man kom dit man loggar in. Men allt är kvar (?) tror alla mina bilder är det iallefall. Sen vågade jag inte röra den mer.

När vi kom dit så var inte våran kusin där så det blev lite rörigt, men det fixade sig som tur var ;)

Jag gick förbi välrdens snyggaste ***** 4 gånger!

Jag, min lillasyster och min kusin anmälde oss till en massa tävlingar samt tog en massa gratissaker, haha!

Jag har aldrig shoppat så mycket som jag gjorde nu ..

När jag kom hem kändes mina fötter som mjöl, det sista strosade jag och min lillasyster mest omkring och dreglade över vissa saker och önska att man var miljonär.

Vi skrek och hejjade på ryttare! Yeeah

Under oss satt det några skåne fjortisar, HHAHAH

Hade inte med mig kameran vilket jag aldrig haft. Den är så sjukt tung och jobbig att gå och bära på. Sedan är den värd ganska mycket - vill inte att någon skall ta den!

Detta är lite av allt vi gjorde. Vi hade det grymt kul. Längtar redan till nästa år :)

Kommer komma bättre bilder på vad jag köpte igår under dagen, Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0