Flashback


Åh tittar på bilder och får syn på bilderna från våran första riktiga hoppträning :')



HAHAHAHAHA GUUUD

Att stanna eller springa förbi hindret var ganska populärt ..


guud - Skänklarna&knäna wtf ?!

Detta är en utav mina favoritbilder :') Hihi så liten jag var!



Älskar denna bild sjukt mycket! Synd bara att hon inte har öronen framåt men aja x) Har den ändå inramad (a) Så detta är också en favoritbild

Saknar att vara liten, även fast det inte kanske var så lätt ibland .. Detta visste ni nog inte men när jag var liten så ville jag hoppa SM med Ramadja - då trodde jag det var möjligt och det var en stooor dröm! Nu självklart vet jag att jag det inte är möjligt men när jag var liten trodde jag faktiskt det (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0