Everybody has those days..

Hej, gick upp tidigt idag för att rida Dolittle. Ingenting kändes rätt idag, han sprang genom hindren och blev stirrig och var tittig av blåsten, sen ville han inte gå in i stallet.. :s Men jobbade ändå rätt länge, och han trampade under sig mot slutet. Han är ju ganska omusklad nu så han orkar inte riktigt bära upp sig, och det blir jobbat för honom att gå i form, men det släpper ju mer man rider x)

Jag tycker det blir tråkigt att läsa bloggar där allt jämt är bra och det alltid går bra, för det gör det inte för någon och man måste kunna skriva det. Så ja,

Sen tror jag inte det blir någon CR imorgon pga underlaget och sen att jag faktiskt inte har hunnit träna honom ordentligt, jag vill att det ska kännas jätte bra innan vi drar iväg. Han är inte redo än, han måste få bygga upp mer muskler!

Men jag ska nog ändå åka dit för att kolla och fotografera, det var så längesen jag var där :p

Ni får ändå lite bilder från idag
Fotograf: Alma














Orkar inte ladda upp mer nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0