En ny dag, och ännu närmare skolan.. D:

Tjenare! Jag vaknade för ett tag sedan, ska snart gå ut och fotografera Alma och Pirat när dom rider i paddocken. Ni får bilder på det sen! :)

Ska antagligen inte in till Göteborg idag, känner miginte frisk nog även fast jag är mycket bättre.
Vill inte åka in dit och må sämre sen igen. Så jag är hemma och tar hand om bloggen istället, och är med hästarna.

Ni får ett inlägg senare när jag har kommit in med massor av bilder och sådant! Ni får nog även bildbomben jag pratade om igår idag,

Btw, jag kan inte fatta att skolan börjar om 2 dagar, lovet har gått alldeles för fort.
Vi ska bli bättre på att fixa tidsinställda inlägg, så det inte blir tomt under de timmarna vi är i skolan.

Kramar


En busig Dolittle attackerar kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0