Dressyrsadel ?

Är något som jag verkligen behöver inskaffa till hästarna! Min pessoa sadel är ju en hoppsadel och det är så otroligt svårt att sitta ner djupt i traven och att komma åt dom när man skall jobba hästarna i form. Därför skall jag nog leta efter en billig dressyrsadel som jag kan använda ibland :) Så ah, det är något jag skall se till att inskaffa!
Har dock en gammal allround sadel mot dressyr som vi fick med när vi köpte Ramadja men den sadeln är nog den obekvämaste sadeln som finns, Ush! Har tyvärr inget kort på min pessoa sadel men den är det bästa som finns!


Snyggt kort (fast nä) på mig och Ramadja på Bollebygds RK CR 50cm (: Älskar hennes frambensteknik! Bakbenstekniken är dock något jag önska var bättre ..



Kommentarer
Postat av: Alma

Jag letar också efter en bra och billig dressyr sadel! :D<3

2011-02-05 @ 22:22:19
URL: http://lifeasarider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0